Opnieuw in contact komen met je medewerkers en je klanten
Een veel gehoorde klacht bij grote organisaties is dat het management niet meer weet wat de behoeften of zorgen van...
Een veel gehoorde klacht bij grote organisaties is dat het management niet meer weet wat de behoeften of zorgen van...
Herkenbaar? Je vraagt een adviesbureau om je te ondersteunen bij een in jouw ogen complexe vraag. Er volgt een goed...
De wereld van de call centers staat te trillen op zijn benen. Wat een persoonlijke klantervaring van een bekende cabaretier...
Vanuit het ministerie VWS wordt op dit moment veel geïnvesteerd in de Zorg met als uiteindelijke doel een betere kwaliteit van de...
Kijk, daar kun je wat mee. Het boekje ‘Laat de klant naar jou komen’ van kleine zelfstandige Erno Hannink is...
In alle analyses over de wereldwijde crises die het voorbije jaar de revue passeerden heb ik wel iets gelezen over...
Het vertrouwen van klanten in banken en bankiers was nog nooit zo laag. De Rabobank is gelukkig een positieve uitzondering,...